Onze eerste evenementen
Wat een toffe dagen heb ik met The Snack Club gehad. Afgelopen maand hebben we 3 dagen met een stand gestaan en het was ontzettend leuk! De Pinkstershow in 30 graden (heavy!), en een leuke clubdag van de Vereniging voor de Hollandse Herder. Extra leuk omdat ik zelf twee Hollandse Herders heb. Gelukkig was het met de clubdag wat minder warm, en met een max 20 graden voor de honden zelfs perfect!
